Hjälp & Support

“Det enda som jag vet är att jag ingenting vet” —Sokrates

Kunskapsdatabas

I vår kunskapsdatabas har vi samlat artiklar med tips och guider på hur du kan använda och konfiguera dina tjänster hos oss.

Gå till Kunskapsdatabasen

Kontakta vår support

Vi svarar snabbt på både e-post och telefon.

E-post: support@glesys.se
Telefon: 0200-23 88 00

Öppettider

Vår support är öppen kl. 08.00–17.00 måndag–torsdag och 08.00–15.00 fredag.

Kunder med Utökat SLA har tillgång till journummer.

Driftstatus

Information om pågående och tidigare driftstörningar hittar du på vår driftsida. Håll även koll på din e-post, vi informerar om mindre störningar via e-post.

status.glesys.com

Vi brukar också informera om driftstörningar på vårt Twitter-konto: @glesysab

Utökat SLA

Om du behöver nå oss utanför kontorstid rekommenderar vi att du tecknar ett avtal om Utökat SLA. Ring oss dygnet runt och vi lämnar en garanti på inställelsetid.

Läs mer om utökat SLA

Vi hjälper dig!