Utökat SLA

Hur driftkritisk är din verksamhet?

Dygnet runt, året om

För att du alltid ska kunna nå oss när eventuella problem uppstår så erbjuder vi SLA-avtal. Vi svarar på telefon dygnet runt, även storhelger så som julafton. Med våra olika alternativ på SLA så kan du själv välja det som passar.

Ett SLA-avtal ska inte förväxlas med vår tjänst systemförvaltning. Med ett SLA-avtal garanterar vi att vi kan bistå med hjälp inom vissa tidsangivelser och följa dina anvisningar. Med systemförvaltning så tar vi även ansvar för allt, vi felsöker åt dig utan att du själv behöver ha någon kunskap om felet.

Har du frågor?

Kontakta oss så hjälper vi dig direkt!

Telefon: 0200-23 88 00
E-post: support@glesys.se

Kostnad

Grund Brons Guld
Felanmälan via telefon 08:00–17:00 Dygnet runt Dygnet runt
Inställelsetid kontorstid Inom 5 minuter Inom 5 minuter Inom 5 minuter
Inställelsetid vardagar: 06:00–08:00, 17:00–24:00 Nästa arbetsdag 1 timme 1 timme
Helgdagar: 08:00–22:00 Nästa arbetsdag 1 timme 1 timme
All övrig tid Nästa arbetsdag Inom 6 timmar Inom 3 timmar
Upptidsgaranti nätverk och infrastruktur¹ 98,5% 99,3% 99,9%
Upptidsgaranti serverhårdvara¹ 98% 98% 99,9%
Kostnad Ingår alltid 995 kr/mån 1 895 kr/mån

¹ mäts per kalendermånad.

Intresserad?

Kontakta oss gärna för mer information. Vi hjälper dig att komma fram till den bästa lösningen för dina behov.

Skicka e-post Ring 0200-23 88 00

Kom igång med GleSYS Cloud!