Utökat SLA

Extra trygghet för dig med en affärskritisk verksamhet.

Dygnet runt, året om

För att du alltid ska kunna nå oss när eventuella problem uppstår erbjuder vi SLA (Service Level Agreement). Vi svarar på telefon dygnet runt, även storhelger så som julafton. Med våra olika alternativ på SLA kan du själv välja det som passar dig bäst.

Ett SLA ska inte förväxlas med vår tjänst systemförvaltning. Med ett SLA garanterar vi att vi kan bistå med hjälp inom vissa tidsangivelser och följa dina anvisningar. Med systemförvaltning tar vi även ansvar för allt, vi felsöker åt dig utan att du själv behöver ha någon kunskap om felet.

Är du intresserad?

Vi hjälper dig att hitta den bästa lösningen för just dina behov.

Kontakta oss idag

Pris

Grund Brons Guld
Felanmälan via telefon 08:00–17:00 Dygnet runt Dygnet runt
Inställelsetid kontorstid Inom 5 minuter Inom 5 minuter Inom 5 minuter
Inställelsetid vardagar: 06:00–08:00, 17:00–24:00 Nästa arbetsdag 1 timme 1 timme
Helgdagar: 08:00–22:00 Nästa arbetsdag 1 timme 1 timme
All övrig tid Nästa arbetsdag Inom 3 timmar Inom 1 timme
Upptidsgaranti nätverk och infrastruktur¹ 99,3 % 99,7 % 99,95 %
Kostnad Ingår alltid 995 kr/mån 1 895 kr/mån
¹ mäts per kalendermånad

Få hjälp när du behöver det som mest – med utökat SLA

  • Nå oss dygnet runt, årets alla dagar
  • Snabbare inställelsetid
  • Ännu bättre upptidsgaranti