Extra trygghet för dig med en affärskritisk verksamhet.
För att du alltid ska kunna nå oss när eventuella problem uppstår erbjuder vi SLA (Service Level Agreement). Vi svarar på telefon dygnet runt, även storhelger så som julafton. Med våra olika alternativ på SLA kan du själv välja det som passar dig bäst.
Ett SLA ska inte förväxlas med vår tjänst systemförvaltning. Med ett SLA garanterar vi att vi kan bistå med hjälp inom vissa tidsangivelser och följa dina anvisningar. Med systemförvaltning tar vi även ansvar för allt, vi felsöker åt dig utan att du själv behöver ha någon kunskap om felet.
Vi hjälper dig att hitta den bästa lösningen för just dina behov.
Grund | Brons | Guld | |
---|---|---|---|
Felanmälan via telefon | 08:00–17:00 | Dygnet runt | Dygnet runt |
Inställelsetid kontorstid | Inom 5 minuter | Inom 5 minuter | Inom 5 minuter |
Inställelsetid vardagar: 06:00–08:00, 17:00–24:00 | Nästa arbetsdag | 1 timme | 1 timme |
Helgdagar: 08:00–22:00 | Nästa arbetsdag | 1 timme | 1 timme |
All övrig tid | Nästa arbetsdag | Inom 3 timmar | Inom 1 timme |
Upptidsgaranti nätverk och infrastruktur¹ | 99,3 % | 99,7 % | 99,95 % |
Kostnad | Ingår alltid | 1 173 kr/mån | 2 233 kr/mån |