Har du fått en påminnelse från oss så betyder det att vi inte registrerat någon betalning för en eller flera fakturor. Om du betalat din faktura via Bank- eller Plusgiro dagarna innan datumet för påminnelsen har vi inte hunnit registrera den. Det tar normalt 2–3 dagar innan vi får din transaktion via Bank- eller Plusgiro.
Påminnelseavgiften på 45 kr kommer på din nästa faktura. Om du har flera påminnelseavgifter på din faktura kan det bero på att vi skickat flera påminnelser. Detta kan hända om du har t.ex. ett faktureringsintervall på 3 månader, där vi fått påminna dig mer än en gång.
Det är viktigt att komma ihåg att det inte går att säga upp sitt abonnemang genom att strunta i att betala fakturan.
Uppsägning sker på något av nedanstående sätt:
Via e-post support@glesys.se. Detta skall göras från den e-postadress som ert konto är registrerat på för bekräftelse.
Skriftligen via vanlig post till:
GleSYS Internet Services AB
Box 134
311 22 Falkenberg
Kontakta oss gärna för mer information. Vi hjälper dig att komma fram till den bästa lösningen för dina behov.